....

Tandläkarn gick fint igår så nu är tänderna nyblästrade och skinande rena.Fantastiskt!

Har virkat ett fantstiskt pannband (kommer bild!) så nu kan jag det också.. är redan inne på nummer 2 men var tvungen att ta en paus för fingrarna började krampa!  
Inte vart det nån tidig kväll igår hellerså är trött som tusan även idag, för när jag kom hem från träningen (BB och Combat) höll min babe på att storstäda hela lyan (underbara han!) så då lagade jag mat åt oss och gjorde lite lådor och doningar, redan där var klockan 9,sen skulle jag bara slå mig ner i soffan en liiiiten stund vilket resulterade i att jag inte kom i säng förrän 1 på natta.. DAMN!

Men idag.. då SKA jag gå raka vägen upp utan stopp.. möjligtvis ett litet ett i köket för ett intag av nått ätbart.. Så får det bli!

Nu:SOLEN!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah här är dte lite dyrare... värsta turistort.. de tog nog en 60-100bath förden.... får leta på billiagre ställen...mangosmoothien gick på 60...

2009-04-07 @ 14:29:57
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0