Glad Påsk

Har redan varit ut i trägårn och pulat i 1,5 timme och klockan är bara tio i tio.Super nöjd!
Har för övrigt glömt att berätta att jag haft besök av ett par gäng påskkärringar så mitt godisköp var inte förgäves trots allt..
(trots att K. nog önskat att han fått behålla godiset för sig själv!:D )
Det första paret kom när jag inte var hemma så K. fick ta emot dom och jag vart sååå besviken när jag fick reda på det, hade ju liksom sett fram emot att se dom små barnen överlyckligt gräva i min stora påskpåse, Men icke!
Fick dock en urtjusig teckning av dom små så jag kunde åtminstonde njuta av denna vackra skapelse på kylskåpsdörren.(se bild!)
Men..
Igårkväll när jag var ute och kratta så uppenbarade sig de sötaste små påskkärringar jag någonsin skådat... fnissandes studsade dom upp mot dörren och jisses, jag tror jag skuttade lika glatt och nervöst dom dom när jag studsade in för att hämta godiset och dom fick ta så myyyycket dom ville och även av dom fick vi en liten påskteckning!
(se bild!)
ÅHH va jag ÄLSKAR att bo i "hus"!

Är snart klar med min nya mössa också, bild kommer i afton.Den här blir riktigt bra!
Nu ska jag styra upp min outfit och pallra mig över till andra sidan och hjälpa lilla pappsen med lite äggdekorering.
På återseende!

 

Nya ljuslyktor!

Solur!Solig morgon!
Mera nya lyktor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0