Slutspurten

Dagen har hittills gått i lättjans tecken.. har hängt runt på kneget och kopierat/vänt papper, har även hunnit lära mig virka, plockat årets första tusse(  =)  ), njutit av solen,ätit mat,druckit 11 koppar kaffe och om cirkus 18 minuter stämplar jag ut för dagen!
Då bär det av hemåt för lite lövkrattning,ett trevligt tandläkarbesök, och lite Body balance sen så är det förhoppningsvis sängen som gäller eftersom nattens sömn var något tvivelaktig.. 
Nåväl, dags för mig att ta reda på mitt pick å pack och bege mig söderöver.. 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har provat den tunna pannkakan nu! riktigt good. med banan å chockladsås..men alltså attans va friterad den var! nästa provning blir mangoshaken!=)

2009-04-07 @ 06:28:08
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0