Men guuuh..

..vart tusan är kameran nurå? Dom utlovade bilderna dröjer ytterligare eftersom vi tydligen förlagt kameran igen. Ville även dokumentera mina nysatta lökar, är stolt som attan över mig själv..eller.. det dröjer väl några veckor/dagar innan vi ser om jag lyckas men hade iaf velat ta bilder och visa er örtlådan och grönsakslådan.
Jag har liksom ett eget grönsaksland.WEEEHOOO!! =D

Idag var jag på samaritutbildning på jobbet så nu är det bara att ge sig ut och rädda liv.Nu kan ni känna er fullkomligt trygga med mig när ni är ute på fyllan och villan. Jag fixar biffen vid eventuella olyckor! Jag menar..RescueAnne klagade iaf inte på min heroiska HLR-insats! Gratis käk och dagsavslut vid 1 fick jag också(Istället för ordinarie 15.30!) Det tackar vi så hjärtligt för! 

Nyss var en av piss-rusk-grannkatts-helvetena in här i vardagsrummet och hade otyg för sig.Blir galen! Måste skicka mina katter på militärskola så dom tuffar till sig och kan jaga bort fanskapen!
Eller nån som har nån annnan idé?! (hagelsprakarn är inte ett alternativ!)


Kommentarer
Postat av: *Tirre* a.k.a "The Druggie"

För att stilla ditt oroliga samvete måste jag bara få ge dig ett par lugnande ord.

Jag lovar dig att jag inte ska dra in fina Jessica i knarkträsket. Nu kan du andas ut! Eventuella knarkplanteringar i hennes väskor kommer inte heller ske, då jag är en fin tjej som håller mig på lagens rätta sida!

Men all cred till er alltså! Det var en fantastisk historia! :) HAHAHA!



2009-04-29 @ 09:52:09
Postat av: Becca

Tirre: hahahahaha:D Ja men ellr hur!? du vet, vi är ju liksom inte riktigt vana vid generösa och vänliga människor här( du har väl läst om "Mordet!" ..höhö. )Ja nu kan jag verkligen andas ut, du är bra för Ms.J och det som är bra för henne är bra för mig! men erkänn att det kanske hade blivit en bra bok ? :)Kram på dig du

2009-04-29 @ 21:56:38
Postat av: Tirre

Men guuuud ja! Skriv boken, det måste du ju bara göra. Jag lovar att jag köper den. Kräma gärna till det lite, typ att jag är stor och stark också eller något. Vill ju gärna framstå som lite fräck sådär i boken liksom :)

(Fast jag är stark på riktigt. Jag kan bära Jessica i min ena hand! Mmm fråga henne själv om du inte tror mig.)

Just det...en sak till var det...

Se till att packa dig ner till skånelandet snart va! Japp det var allt! Kramas!

2009-04-29 @ 22:43:18
Postat av: Becca

Jamen visst, blir ju kanske varslad här fram över så då passar det ju alldeles ypperligt att hoppa in på en bana som författare.haha,ja det lär jag nog få bekräftat hörrö,har hört att du iaf fått agera ponny vid diverse monster-kackerlacks/kryp-invasioner. Skånelandet står i övrigt högt på priolistan, har hört att det är bra författarnatur där;P Ses donnan.kramis

2009-04-30 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0