Misslyckad

Det är över, löftet är brutet!
Idag vart det naturgodis i form av chokladdoppade hasselnötter och kanelmandlar till lunch,kunde inte hålla mig, vilket innebär att socker-löftet är brutet. Det känns fruktansvärt faktiskt för det var inte jättegott men ändå kunde jag inte låta bli att slänga i mig massor..jag hade kommit så långt och så raserar jag det på upploppet.
Men men, imorgon blir det nya tag, eftersom jag bröt detta så innebär det att jag har några nya  tuffa veckor framför mig,jag SKA fixa det!
(Hur kunde jag vara så dum!?) nåväl...jag har ingen annan än mig själv att skylla så det är bara att bita i det sura äpplet..
Nu är det värmestopp så det är väl lika bra att bege sig ut på en promenad så man gjort nån nytta iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0