Oh HAPPY day

Du himmel vilken härlig dag som kommer bli väldigt svårslagen!
Kommer inte kunna specificiera(?) dagens leende för hela dagen har endast vart ett stort leende.
Förutom att solen har skinit konstant och man har kunnat studsat runt i linne och tunnare tröja utan att frysa det minsta och att jag på det dessutom varit ledig har ungefär dagen sett ut såhär>>>

Det började ju då med att jag gick och vattenjympade och solade(På vägen dit fick jag syn på gatusoparbilen,kan väl tro att det sög lite lagomt i skate-tarmen och saknaden av min amiga Y. gjorde att det tom ville sig till att komma en liten tår!!!)  varefter jag styrde kosan mot lilla farfar, halvvägs stötte jag på Robban vilket var väldigt trevligt för det var mycket längesen! Efter en lång snackis om allt och inget så skilldes vi åt och jag fortsatte mot mitt mål och gjorde ytterligare ett stopp på Coop där jag köpte de godaste spanska "försäsongs-jordgubbarna" jag ätit + en tjusig tulpankvast till farfargubben. Såklart hade jag ju gjort hans dag med dessa små detaljer!

Efter farfar så bar det hemöver för lite lövkrattning och där hittade jag lillsyrran glassandes på trappen med solen rätt i plytet så hon fick snäll agera entusiastisk publik och när löven räfsades bort så dök det upp både den ena och den andra grödan.. kommer bli väldigt intressant att se va det är som kommer att träda fram om några veckor.Katterna har vart som galna och studsat runt mellan buskar och trän och vi har fått oss X antal goda skratt av dom rackarna:D 

När jag räfsat nån timme eller två så bar det av mot city igen och Arena där det bjöds på ett minst sagt svettigt spinningpass vilket var helt sjukt kul eftersom det var min favorit instruktör som höll i det och humöret var på max så jag lyckades komma upp(och ner) till önskad puls HELA passet igenom och på tempo-låten så var det verkligen TEMPO!
Fan va kul det var!

På vägen hem vart det en tur på ICA där det inhandlades haricot verts och kesella så nu laddar jag inför en mysig hemmakväll med hemmagjorda "HV-chips" och keselladip.Avslutningsvis blir det troligtvis en genomkörning av hela kroppen på spikmattan för annars kommer jag nog inte komma urr sängen imorgon.

Puss och godnatt mina vänner,hoppas er dag varit lika bra som min!
<3



(Ni ser ju själva hur underbar hon är, mi Amiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0