Underbara,UNDERBARA dag!

Jag kan inte påstå annat än att jag har haft en underbar dag idag, det började med en promenad, lite kyligt men solen sken så synd att klaga,eftersom det fortfarande var lite kyligt så grejjade jag lite inomhus med att bla fixa klart sovrummet som jag förövrigt blev sjukt nöjd med.. men ska nog även byta lampskärmar,vita passar liksom inge vidare...  resten av dagen tillbringades i trädgården med diverse buskklippning och blomsterplantering och avslutades med en skön och rofylld stund under en filt i solen tillsammans med en kanna te och X antal tidningar i olika utföranden.. fick en hel del mysiga ideer att använda mig av utomhus.
Sen så har jag helt sagt ifrån mig den här sockeravvänjningen, troligtvis blir jag bara mer sugen när jag vet att jag inte får och anledningen till att jag äter hela tiden är ju för att det är ett substitut till tidigare intressen och eftersom jag nu har ett nytt intresse (trädgårds-pul!) så är chansen nog ganska stor att jag kommer hålla på med den istället för att äta hela tiden.. som idag... fram till klockan 18 hade jag bara fått i mig 2 förp jordgubbar vilket i sig inte alls är bra men glömde helt enkelt bort tiden.. så eftersom jag nu är väldigt nöjd med dagens fix utomhus och inomhus så firar jag med lite Robinson,popcorn,naturgodis(MED SOCKER!) och knäckebröd med eko-bregott och havssalt.YUM!
Om en timme kommer syrran och då ska vi kika på en rulle, Lake Eden tror jag det blev.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt sovrum!! muscho bueno! och ooh ja. böckerna är inet långlivade i varma länder!=)

2009-04-19 @ 14:41:49
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0