Våren är här

Efter en sväng om med solen så mår jag tiptop igen.

Gjorde fagersta city med mor och dotter Andersson med en (sockerfri) avslutning på Vallonen i form av en slät kopp kaffe. Mycket angenämnt!

Angående socker så går min sockeravvänjning suveränt, detta är då fjärde dagen och än så länge känner jag inget behov, kanske för att jag verkligen gett mig fan på att lyckas, vem vet, bra mår jag iallafall och det är ju det som är vitsen med hela det här påhittet!
För övrigt så har våren nått även in på bruket, ljugarbänkarna framplockade och glada miner i alla hörn!
Vad mer kan man önska sig!?



Kommentarer
Postat av: jessica

mamma kallade dig för en "kvinna med karaktär" :D

2009-04-02 @ 19:12:41
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lina

Då ska jag ta och testa det sömnpillret tror jag eftersom jag inte somnat än! =)

2009-04-03 @ 00:43:24
URL: http://luckylina.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0