Bugar och bockar!

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer jag fått för nya barret så här på kvällskvisten, ni är underbara!
Jag är verkligen sjukt nöjd, Fia, DU ÄR BÄST!

"Gör vad du vill,hur du vill!"

..Var mina ord till fröken idag och man kan ju inte annat säga än att donnan har fantastisk smak!

Även lina vart ju übersnygg som ni kan se här nedan, detta är INTE bra för våra egon! Hohoho!

Kvällen avslutades med en "modevisning" i form av träningsinspererade uppträdanden med kläder från InterSport vilket vart en stor succe, både för oss och för Intersport själva!  Vilket gäng vi är alltså! Och STOR cred till Anna som, fortfarande grön som hon är , fick tampas med ett proppfullt Pump-pass medans vi andra roade oss på hälsomässan!

Puss på er, nu är det tack och godnatt!

(en privat modevisning över mina fynd från Marieberg gallerian kommer imorgon.. eller till helgen..vi får se! )

Kommentarer
Postat av: anna

guu vad gullig du är :) jag ska försöka hinna på ditt pass idag :)

2009-09-04 @ 06:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0