gammal?

I fredags gick jag och la mig tidigt för jag skulle stå på loppis..
På loppisen håvade jag in lite drygt 1400 pix och gjorde en dams dag eftersom jag neg när jag fick betalt.
Han vart helt ställd och bara stod och stirrade på mig..trodde först jag hade gjort nått fel men sen sa hon med beundran i rösten: "Du neg!" ..jag tyckte väl det vart lite obekvämt så jag harklade mig väl lite och konstaterade att så var ju fallet.. då brister damen ut i ett STORT leende och säger med fullaste allvar i rösten: "Du ska veta att du precis gjorde min dag vännen,ungdomar nuförtiden hälsar knappt och så står du och niger!? Vad glad jag blir!" Behöver jag säga att jag också blev det?

Drog till v-ås efter loppisen..
Köpte inte EN ENDA dryck på krogen,vann däremot tillbaka allt jag lagt ut under dagen,MOGET! Åkte hem och gick och la mig trots att det fanns ett brakparty inom räckhåll!

Vaknade i morse och messade Lina det första jag gjorde "Bingo idag!?"
Tanten hade nog fel när hon la mig i facket "ungdomar"!



VS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0