Nu ska ni få höra..

JAg var ju på intervjun i Avesta idag.. och det gick väl bra.. men vill jag verkligen sälja en monsterdammsugare för 30000spänn till privatpersoner?Tvivlar!
I övrigt så har jag iallafall fått napp på ett sidoprojekt...ska marknadsföra en hälsoprdukt som kommer att användas av företag (ex.spa'n) som ett alternativ till plastikkirurgi.. verkar väldigt intressant faktiskt men ska åka på en varupresentation i början på september så vi får se efter det!
Nåväl, nått mer lär dyka upp också känns det som..
Tumme upp för mig!

Efter allt jobb-relaterat så var det tänkt att jag skulle hooka upp med brudarna på Hamnis men vart så himla seg..men så efter ett tag tjatade Kristoffer med mig på en fisketur med båten och se på sjutton,5000 myggbett senare fick jag en liiiten Abborre(skitnöjd vart jag!) och vart en riktig skrytmåns där ett tag dock drog K. upp en ungefär 2 minuter senare men min var större .. MOAHAHAHA! OCH inte nog med det ..så skulle ju mannen spela Allan och "fånga en slemgädda"..så han langade väl upp värsta gädd-draget som han sa var det ULTIMATA att fiska gädda med.. jaja.. blabla.. själv så kastade jag med mitt ynkliga,lilla fina silver-drag som jag fick av Kristoffer på vår semester ..OCH PLÖTSLIGT ..hade JAG.. en bestialisk slemgädda på kroken.LEEEV! (Det fick inte Gäddan göra tyvärr!) Däremot höll jag på att ramla ur båten när den jäkeln slet sig och viftade med sina stora huggtänder runt mina fötter...Hursom,BRA DAG!
Så nu är det bara en sak jag undrar över:
HUR SJUTTON KAN MAN VARA SÅ DUM ATT ENDA GÅNGEN MAN INTE TAR MED MOBILEN ÄR VID ETT TILLFÄLLE DÅ JAG FAKTISKT HADE KUNNAT PRESTERA SJUKT INTRESSANTA MOBILINLÄGG...IDIOT!

(Bilder kommer senare,finns på kristoffers telefon!
Konversationen när gäddan slet sig gick till ungefär såhär:
Jag:AhhhAHhhhAHhhh
K:Vad ska vi göra med han?
Jag: AhhhAhhhTa kortAhhhAhhh
K:VA?..
Jag: AhhhSKYNDA!Ahhh,,Måste..AHh..Ta kort..AHH... till bloggen..AHHHHHH!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det företaget har fått mkt kritik för att de inte betalat ut lönerna till sin personal. Också för att fler och fler arbetsuppgifter smugit sig på... Visst är det någon annan som bokar in dina kundbesök? I början, sen får du sitta och göra dem själv... Och fundera lite när du ska hinna med det... Innan eller efter du haft åtta besök?



Sök lite på nätet om företaget får du se....

2009-08-06 @ 06:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0