Skrivkramp

Nu har jag sökt typ 500 jobb..(okej..NU överdrev jag! ).. men bra många iallafall.. känner mig nöjd för dagen!
Men jag upprepar...har nån minsta lilla jobb på lager...vad som helst..att dela med sig av så blir jag väldigt tacksam om jag blir upplyst om detta,2 dagar eller 2 år spelar ingen roll så länge det ger lite klirr i kassan.. Hursomhelst så ska jag på nån intervju i Avesta imorgon för nått säljarjobb.. Jag tror jag har varit på intervju hos det här företaget förut.. innan jag började på bruket alltså och att jag faktiskt fick jobbet men tackade nej eftersom jag fått ett bättre erbjudande på hemmaplan..har googlat lite och det råder vissa meningsskiljaktigheter om hur seriöst det här företaget är.. men men.. vi får väl se.. ett jobb är ett jobb och jag är ju inte rädd att tala för mig så det är väl bara att hoppa på tåget!

Nu ska jag pussa på min man, Adjöken fröken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design! kan vi ses snart? säg var och när. kram

2009-08-04 @ 22:08:00
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0