träningsvärken

är total i mina skinkor idag! NAJS!
Dansen var grym, med mer eller mindre lyckade framgångar!  Trots att man inte är nått dansämne så var det svinkul!
En sen hemkomst resulterade i en liten sovmorgon i morse men eftersom mina arbetskamrater är AWESOME så var det inga problem!
Underbara Sara (ni hör ju själva hur bra det rimmar!) hade styrt upp en helt fantastisk pastasallad igår tills vi kom dit
och hennes minst lika underbara Fredrik hade bakat havreflarn åt oss svettloppor när vi kom tillbaka från dansen! Dom är HELT FANTASTISKA!
Dock har gårdagens ganska stora halter av pasta,havreflarn och godis (gjorde ett stopp på ICA på vägen hem!) resulterat i en STOR balongmage som värker som attans..MEEEEEN... det var det värt! 

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Hehe, ja.. Jag blir glad av dem i alla fall. Men jag kanske inte skulle stå ut med dem 24/7

2009-08-26 @ 11:56:49
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0