I<3Indo

Väl hemkommen efter mitt andra egna Core-pass, vilket gick (typ!) superbra! Alla verkade iallafall nöjda och glada.. avslutade det hela med ett Step-pass för Annica vilket var grymt jobbigt! Nu är jag svettig och mätt, har precis hällt i mig en stor shake med jordgubbar,soja-/laktofri mjölk,proteinpulver smultron/vanilj och ett stycke banan! Fint det!
En snabbdush nu då sen promenad till mor och far för att förbereda kartonger inför min stor-krängning som jag ska ha vid OTI imorgon för att dryga ut A-kassan något! Så då vet ni, är ni ute efter nått särskilt så är det bara att ta en sväng förbi OtiKrog utanför fagersta och shoppa loss!

(Btw, lönespecen kom idag.. Holy macaronie im happy, happy! Kanske en indotrip i höst inte är så långt borta trots allt!)






..Utan tvekan de mest givande veckorna i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0