...

Idag gjorde jag en så dum grej, så förbannat dum grej..
Jag skrapade mina två triss-lotter som jag köpte i Västerås igår vilket resulterade i vinst,BIG TIME!
På första lotten vann jag 25 pix (För er som inte köper lotter så är det alltså vad en lott kostar.) ,På den andra lotten så vann jag OCKSÅ 25 pix... MEN.. x2! 75 spänn totalt alltså..eller 25 spänn vinst om man hellre ser det så(Inte jag!) KATCHING lixom!
Smart som jag är (Här kommer då det dumma..) så går jag in på första bästa affär och köper 3(!) nya lotter för jag kan ju bara inte förlora med sånt här flyt.. Trolit!
För det första.. Hade jag bara köpt en lott så hade jag fortfarande legat +-0
För det andra .. Vi måste flytta, Här köper man lotter stup i kvarten av dom lokala handlarna och vinner Nada,Zero,Niet..totally NOTHING! ..och så går man in på WILLYS i västerås och köper två ynka lottstackare och så vinner man PÅ BÅDA och dessutom dubbelt. Helt crazy!
Jag brukar tillochmed skrapa "gånger-rutan" först, för visar den mer än ett så kan det ju omöjligt vara vinst på lotten, är det en X10 så kastar jag skiten på en gång för då är ju liksom spelet över..
Vilket aldrig mer kommer hända om jag köper en lott i v-ås dock.. jag säger då det, Förlorar-Fagersta i ett nötskal!

Kommentarer
Postat av: annalena

Ville bara påminna dig om att man faktiskt kan vinna på X 10. Jag skrapade ju fram 75 X 10 förra veckan ;) hehehe, salt i såren

2009-12-07 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0