Hemma igen

Har nu tryckt i mig diverse läckerheter konstant under några timmar och skulle nog kunna spricka bara jag ansträngde mig lite. Men kort och gott så var det en trevlig kväll i trevligt sällskap, MYCKET uppskattat! Vi drog en sväng runt byn för att kolla in eventuellt hak att skaka våra lurviga på, förgäves.. var det inte MC-knuttar med på tok för mycket testosteron så var det hormon-stinna, nyss fyllda 18-åringar med nykläckta finnar och kepsen på sne vilket inte direkt kändes så superaktuellt, så vi avslutade det hela med en sväng om på min hemma plan med Marianne och Tjock-Steffe vilka båda uppskattade lite besök.
Slutet gott,allting gott som man brukar säga. Nu ska jag styra över lite gamla bilder från den andra datorn och sen ska jag kura ner mig med min bebis och trixa lite med bloggdesignen.
På återseende kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0