Merry Xmas

Igår kväll skrev jag ett hysteriskt bra inlägg men på nått jävla vänster så k*kade det till sig och allt försvann
(Kan möjligtvis vara så att jag själv ställde till det.. ) vilket resulterade i att jag ledsnade ur och gick och la mig.,
MEN..
Idag gör vi ett nytt försök, Gårdagen började med en promenad till mor och far för att inta en fantastisk julfrulle..
mmmm...risgrynsgröt!
Fortsatte vidare ut till stallet där jag pussade på hästar och gjorde diverse allmäna stallsysslor...
Gosegrisar!
Hem,duscha,på me facet och fixa frippan sen bar det iväg mot Kristoffers moster där hela släkten var samlad och det bjöds på FANTASTISK julmat med K's systers helt fantastiska pepparkakscheesecake till efterätt
Paltkoma no.1
..och avslutningsvis Kalle Ankas jul och "Kan du vissla Johanna" vilken i vanlig ordning slutar med en liten tår i ögonvrån..
='(
Efter att vi torkat tårarna och tryckt lite godis så bar det iväg mot mina föräldrar där det bjöds på ytterligare ett julbord..
Paltkoma no.2
..efter maten var det dags att ta plats i TV-soffan där historien om Karl-Bertil Jonssons jul återigen visades i TVrutan, Himlarns fin historia det där tycker jag och återigen kikade en tår fram i ögonvrån.
<3
Hela kvällen avslutades med att vi,trots budskapet, "inga julklappar" möttes av diverse fina klappar, bla parfymen "Chloé" som jag suktat efter länge men aldrig kommit för mig att köpa eftersom den aldrig finns i butik, ett par schyssta "pulsvärmare" (se nedan!) ,schyssta ljus och en hög med stålar... och så mat för ett helt kompani förstås! Det är tydligen det mina tokiga föräldrar tolkar som "inga julklappar" ...
Nåväl, allting gott, slutet gott.. dagen tillbringades återigen med K's släkt men denna gång hos hans mor som i vanlig ordning lagat en fantastisk middag. Jag är mer än nöjd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0