Puh

Har varken haft tid eller ork att plita ner nå rader här, kanske beror det på att jag varje gång jag loggar in blir påmind om att jag ska ta tag i blogg-designen. SUCK! Det är mycket roligare att baka och äta och pyssla och.. ja... ni vet.  Är för tillfället även hästvakt i ytterligare nån vecka. vette sjutton hur jag ska hinna med allt... ska förbereda julklappar, hinna ut till stallet,julbaka +  att jag även har ett arbete att sköta,ett hem att städa och nya lagg att glida in och det gör man ju gärna INNAN snön hinner försvinna igen.  Ja, ni hajjar!
Hursomhaver, så har även Brittan Murphy gått och kolat.Trist tycker jag, hon var grym och på tal om döda skådespelare så slog det mig idag att Chris Sörman är sjukt lik Heath Ledger. Cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0