sjåpiga jag..

Update:
Kollade febern, hade stigit igen, en hel grad!, kan tyckas ynkligt men då jag ALLTID brukar vara stabil på 35,6 så blir mna nojjig.. men.. 
-Skitsamma! ,Tänkte jag,Nu får det vara nog!
 Pratade med min far som propsade på att jag skulle ta det lugnt eeen dag till, GAAAH!

Eftersom jag haft feber lite titt som tätt nu både med och utan snor-skalle så bestämde jag mig för att ringa och kolla med sjukvårdsupplysningen just vad gällande febern..bara för säkerhets skull, och som jag trodde så är det ganska normalt att få lite febertoppar titt som tätt om man har en infektion i kroppen ,MEN..eftersom febern nu gått upp IGEN så rekommenderade sköterskan MINST 1 helst 2 dagar,ytterligare vila. SÅ, jag vill inget hellre än att gå till kneget just nu, spec inte efter att ha pratat med en medarbetare och fått en uppdatering om läget (Jag dör fortfarande av skratt!)
Men sköterskan ordinerade vila och i dessa tider tänker jag inte käfta emot några sköterskor som ordinerar vila.. Hon förstod dock min frustration över att känna sig "nästan-frisk" men ändå bli tvungen att ligga nerbäddad som ett litet barn,men när det kommer till kritan så är vi inget annat än just det när vi blir sjuka,små barn..

Troligtvis var det min trip (i pyjamas!) till stans bandy-grill igårkväll  som resulterade i en liten feberhöjning, typiskt mig att låta en falafelrulle förstöra hela helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0