Utan att känna efter

Man säger ju att man blir mer sjuk om man känner efter och nej , jag lovar, jag har inte känt efter!
Dock är jag så förbannat jävla trött på att vara sjuk, huvudet värker,kroppen är tung..det suger!
Överväger att vara hemma även idag (sista skiftet) och den här gången,förhoppningsvis, bli kvitt skiten en gång för alla, men samtidigt så finns det de tillfällen då jag varit mer sjuk än såhär och jobbat (Vilket iof för det mesta slutat med att jag blivit sängliggande en vecka!) vilket i sin tur gör att jag får panik över att vara hemma och vara sjuk, jag hatar att sjukanmäla mig,att ringa och försöka lista ut om personen på andra sidan faktiskt tror på din sjukdomsberättelse eller om han(din arbetsgivare) helt enkelt tar för givet att du är av dåligt virke..
att jag dessutom var sjuk för cirka 4 veckor sen också gör inte direkt saken mer tillfredställande.. Låg då med feberfrossa men ingen förkylning. VÄldigt oangenämnt!
Nåväl,vad skulle ni gjort? Vill gå och jobba, tro det eller ej,men riskerar jag att bli sängliggandes igen då eller?
Vill verkligen inte vara sjåpig men får panik på den här jävla influensahelvetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0