Det var det

ÄNTLIGEN får jag slå ner röven! Första gången sen jag skrev sist (bortsett från timmen på spinnincykeln och kvällsfikat hos Jessica för en halvtimme sedan!)

Har städat (dvs plockat undan,kastat/gettbort alla zines jag haft liggandes,dammat,dammsugit,skurat och bytt sängkläder!) BÅDA bo-våningarna, tvättat ALL tvätt vilket jag passade på att göra SAMTIDIGT som jag började med storstädningen av bostadsdrättsföreningens gemensamma utrymmen. Och där nånstans emellan hann jag även gå på spinning,få i mig näring,ringa sjukan OCH ortopediska samt vara sur på sambon,mata katten och kvällsfika hos J.
Ja, vad ska man säga.. är man kvinna så är man!

Väldigt besviken att jag inte hann till morsan dock för just nu skulle de där vinbären sitta som ett smäck!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Oj, vad du har varit duktig!!

2009-07-17 @ 07:03:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0