Det var det..

Såhär i efterhand känns det ju bra förstås men jag ljuger ju om jag sägar att mina ben KNAPPT var brukbara och att mitt hjärtas slag troligtvis hördes till norberg minutrarna innan det var dags.. Jisses amalia!

Nog om det, nu var det biff och det vart bra..tror jag, fick hursomhelst mycket komplimanger, det tackar vi för! Nu har jag tryckt några tallrikar med jordgubbar och grädde och är proppmätt, hade planerat att besöka Hamnkrogen óch ta en "debutöl" som man så snitsigt kan välja att kalla det men jag ORKAR verkligen inte. Var ju kvar på Cardio Combon också vilket ärligt talat körde skiten ur mig. Nu ska jag enbart slappa framför tvn, på sin höjd gå och styra upp en tvättid! Thats it! Har man semester så har man! Tack för idag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0