God damn

Ursäkta min sjukt dåliga uppdaering men idag har jag inte gått utanför huset en sekund, ska ju ha min instruktörsdebut imorgon och har nötit på mitt Core -program HELA dagen (om man bortser från den lilla stunden då systrarna Sjöström besökte mig!) Men nu känns det iaf HELT okej, äntligen känns låtarna bra och allt flyter på som det ska, övade på Kristoffer och han höll på att dö så även övningarna verkar ju funka. Det enda jag oroar mig för nu är min brutala träningsvärk jag kommer ha imorgon men det får vi ta då! Shit, vid närmare eftertanke är jag sjukt nervös!
Såå, ni som vill se min debut imorgon är varmt välkommna till Aerobickompaniet i Fagersta klockan 6!



Vilken är er favoritmagövning? Ovanstående (plankan med eller utan boll!) är min!

Kommentarer
Postat av: Lina

Min bästa magövning är när man skrattat så mycket en hel kväll så man får träningsvärk!! =)

Lycka till imorgon så ses vi på hamnkrogen på en "debutöl"!! Jag vet att du kommer vara grym!! Puss

2009-07-15 @ 00:27:54
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0