på födelsedagen

Idag har varit en typisk söndag,drog hem till Lina och käkade thaimat och kollade sen på The soloist (stavning!?).
Trevlig slökollar-film om en uteliggare som var grym på musik.
Sen gick jag hem och bakade en kladdkaka och en tårta med hallon kräm i mitten eftersom min babe fyller år idag!
Dock har ju han varit och åkt crossmotorcykel idag som jag tidigare nämnde (Han spydde för övrigt efter första heatet pga gårdagens blöta afton!*hehe*) så jag fick besök av Emma , mamsen , svärmor och svägerska medans självaste födelsedagsbarnet dök upp först en halvtimme efter alla gäster!Men vad gjorde det!?
Fikat slank ner med hull och hårså nu sitter jag här , hög på socker och fasar för morgondagens svullna vader!

Hade gärna gett er en bild på mina bakverk men tyvärr var det någon som åt upp dom innan det vart aktuellt men tårtan såg ut ungefär såhär..




..Jag sa ungefär!

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Tack vännen! Apläckertårta btw.. shiiit!!



Hoppas allt är bra!

Kramar Sofie

2009-07-27 @ 10:59:04
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

Hejhej, fin blogg du har! :)

Ha en fortsatt bra dag,

kram alexandra!

2009-07-27 @ 14:37:14
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0