Släktträff

Jahaja, då var det sista skiftet innan semestern! GÖTT!
Är ju ledig imorn pga. begravningen men efter det har jag iaf 4 veckor ledigt vilket s
+ka bli fantastiskt! Och min faster dyker ju upp idag också och det var på tok för längesen vi sågs så det ska bli trevligt..även fast hon är uppe pga mindre trevliga omständigheter! Hon bor ju i Hagesta min faster, i en jättefin "skånelänga" med pool mitt på en åker och granne med en väderkvarn,där driver dom även ett rökeri vilket innebär att jag kommer mumsa färsk lax heeela helgen! Kan det bli bättre?
Hon och hennes man driver även Kåseberga hamnkiosk som ligger vid "uppgången" till ales stenar, där finns det massa gott så dit rekommenderar jag er att åka! (Vadå reklam!?)

(Om jag inte varit begränsad här på jobbdatorn så hade ni troligtvis fått en bild på Ales stenar,Kåseberga hamnkiosk och en lax just nu. men det verkar som om det får bli en annan gång!)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Till den byakiosken vill jag vandra!

2009-07-02 @ 08:44:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0