Voine Voine

Är HELT paj!
Möhippa är INTE ultimat för levern kan jag nu såhär i efterhand konstatera!  Vi hade helt sinnesjukt kul igår men tyvär hade jag glömt mobilen så det vart dåligt med inläggen men ska försöka dra en något sånär kort resume:

*Jag vaknar av ett SMS från hon som ska hämta mig som lyder "Åker hemifrån nu!"  vilket innebar att jg försovit mig och hade 1 minut på mig att fixa mig,fortfarande berusad sen dagen före,får jag eld i baken!
*Vi kidnappar bruden vid hennes jobb eftersom hon trodde hon skulle dit!
*Champagne-frukost
*Äventyr i Klotens skogar med diverse adrenalinkickar och andra galna grejer, bla skulle bruden klättra upp för en TIO meter hög stolpe,ställa sig på toppen och kasta sig ut i luften och fånga en trapets.Sista ststionen och där började det VRÄKA ner regn och blixtar!
*Vi kommer tillbaks till stan,solen skiner,picnic med supergod sallad på en gräsmatta
*Alla fixade i ordning sig!(jag hade klänning dagen till ära!)
*Jättegod mat på en lokal restaurang
*Singstar
*Utgång
*Kom i säng halv 5

UNder hela dagen var hon även tvungen att bära min sambos paintballdress(se bilder i tidigare inlägg!)
Och som ni kanske förstår så är jag inte i toppform för tillfället. 6 timmars sömn på över 48 timmar, det går inte direkt obemärkt förbi! Jeeezees!

NU?SÖMN!

Kommentarer
Postat av: Lina

Trött?? Vad menar du?? =)

Tack för igår babe!! Det var helt underbart skoj!

2009-07-05 @ 11:21:22
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Tarja

Syrrans möhippa hade vi oxå på Klotens, jag var iofs höggravid då så jag fick inte göra så mkt men det var roligt att se när de andra utsatte sig för diverse saker.

2009-07-05 @ 11:40:59
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vadå trött? Koooooooooooma!



Men är i ett lyckligt koma!!



Tack för i går gullet!!



Pöss!

2009-07-05 @ 13:16:13
URL: http://www.maria0223.blogspot.com
Postat av: linnea

tack tack!, förra årets bikini funkar lika bra igår!

2009-07-05 @ 18:40:56
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0