Amazing

Sorgen efter Michael J. är stor världen över,alla sörjer och hedrar honom på diverse sätt. Som död har han nu äntligen blivit den KING OF POP som han förtjänade, det är först nu som folk inser vilken fantastisk artist den mannen var. Folk avgudar honom utan att se till alla onda rykten(?) från avundsjuka människor som florerat de senaste åren. Ingen är perfekt men allt en så offentlig person gör blir så sjukt uppstorat,överdrivet och bestialiskt. Jag minns när min lillasyster var liten och hade väggarna bokstavligen tapetserade med allt från tidningsutklipp till stora omslagspostrar med hennes stora idol, hon åtsidosåg allt ont som sades om honom för han var STÖRST , hon var en sann vän! Ansåg att han var oskyldig tills motsatsen kunde bevisas! När vi 1997 begav oss av mot göteborg för att få beskåda detta undeverk så hade jag väl inte värst höga förväntningar men så fort han entrade scenen i sin rymdraket så var jag såld och när han spelade "heal the world" och vi ringde min moster eftersom hon på sin hemsida hade tillägnat mig och min syster den låten, så brast det.. tårarna rann och rann och rann.. och ville aldrig sluta rinna! Dom rann på mig,min moster, på syrran och på alla på raden under, över och mittemot! UNDERBART! 
Hursom helst så möttes jag av detta i morse:

(okej eftersom jag fortfarande inte får in klippen korrekt så får ni gå till den här länken istället!)

..Kan ni förstå vilken stor man han var nu?
Han har alltså fått de intagna på ett helt fängelse att glömma allt vad hat och förakt heter och fått dom att samarbeta och prestera nått slikt.. DET är THE KING OF POP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0