Ångest

Usch, bara vetskapen om att solen gassar där ute på andra sidan den lortiga betongväggen får mig att vilja kräkas. Hur roligt är det liksom att inte ha skymtat sol på evigheter och så när den väl kikar fram och faktiskt värmer så måste man masa sig iväg till kneget? nej just det, inte så värst roligt! Och ledig är jag inte förrän på fredag! Dessutom har helgens bravader tagit ut sin rätt och jag mår dåligt och är skakig,har knappt rört på mig och intaget av ohälsosamma saker har varit stort vilket resulterade i att jag sov från 15 - 20 igår när vi kom hem och sen från ca 00-11 i natt.Skit! Jag som skulle hookat upp med min spanjorska och myst lite med tanke på at dom faktiskt åker "hem" nu i veckan! :(

Nej förlåt.. 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för all negativ energi här men ibland lär man låta irritationen ta överhanden... 
För att övergå till nått mer positivt så kammade jag och K. hem storkovan på DD igår. Hela 278 riksdaler mot satsande 48 så det var ju GULD! Sen så har mitt trädgårdsland tagit riktig fart nu och jag lär nog snart börja gallra ur om det ska finnas plats för allt annat att komma upp vilket betyder att jag snart kan börja äta av mina egna grödor. YUMMIE!


Kommentarer
Postat av: Linda

va skönt :D



hur lång semester har du?

2009-06-22 @ 17:31:40
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

ja men fyra veckor boirde du va grymt nöjd med :D



vad jobbar du med?

2009-06-22 @ 17:39:32
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0