G.A.L.E.N

..är vad jag blir på det här!
Här har jag setat och panik-mobilbloggat i ren frustration och spytt galla över allt vad datorer heter eftersom det här förbannade intranetet fungerar lite bäst som det vill och släpper in mig på andras bloggar men INTE på min egen och för att jag endast kan kommentera i de bloggar där jag bara vill påpeka en tjusig bild eller dylikt men inte i de bloggar jag faktiskt har något att säga och för att nu,NÄR jag väl kommer in får se att inte ett endaste av mina inlägg puplicerats  och för att jag hade skrivit ett sjukt argt inlääg alldeles nyss istil med detta men som huxflux bara bestämmer sig för att försvinna för att istället ersättas av en random plockad rad ur ett gammalt inlägg som om det var PRECIS vad jag önskade mig och för att...Ja.. ni hajjar! GALEN!
SKIT OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Jag har också jobbat sen jag hoppade av, men ingen bryr sig om det därför att jag just hoppade av.

Idioti egentligen! Härlig blogg du har förresten, du skriver bra/intressant/roligt! Ska vi lägga till varann på bloglovin? :)

2009-06-17 @ 11:32:45
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: novembersara

Jag har lagt till dig nu :) lägger du till mig? :)

2009-06-17 @ 12:05:59
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0