Hittills

Idag har dagen tilbringats med Maria i stallet, mycket trevligt att få agera lite lärare :)
Hon var för övrigt mycket duktig också!*Applåder!*
Dock lär nog grabbarna undrat vad jag höll på med när jag försökte intstruera från hästryggen hur hon skulle smacka och skänkla osv osv.. dom lär ju blivit helt förrvirrade men dom är ju så goa så det gjorde väl inget! Tyvärr hade den stora killen tappat en sko så mina planer på en långsväng sprack men vi får ta det nästa gång ist!
Sååå.. nu är det kneget-dags igen, fick ju lov att börja tjura det första jag gjorde när jag kom hit för hann inte mer än innanför dörren så kommer en av herrarna och kramar om mig... DOM är väl för goa! 

Nåja, bildbevis från stallet kommer senare!

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Ja visst var den fin :)

Inga problem :)

2009-06-10 @ 15:48:03
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0