Resumé

Helgen har varit TIPTOP! Fredagen tillbringades ute i Bushuset* , där det bjöds på GALEN skate från 5 på eftermiddagen till 1 på morgonen (jag tror att "nya-trick-mätaren" uppgick till 13st!) inklusive diverse korvgrillning och öldrickning, Underbart! Jag var dock chaufför och det tackar jag mig själv för idag med tanke på att jag just nu lär springa fram och tillbaka till toan stup i ett för att spotta utt stora klumpar hostslem.. = Becca är sjuk precis som hon förutspådde!

Gårdagen kunde inte varit mer chill, soffläge nästan hela dagen i goda vänners lag förutom när jag och Yeni drog till affärn och shoppade ingredienser tlll lite käk.Tacos vart det! och avslutade kvällen gjorde vi med tacochips,godis och film (Coraline och Rocky I&II) En perfekt lördag med andra ord!

Idag vart det godis till frukost vilket resulterade i magont, ovärt eftersom jag inte känner nån smak, och utöver det så blir det nog återhämtning iform av ryggläge i soffan framför Disneychannel. GREAT!

*Bushuset= en gammal såg utanför beautytown som gängets eldsjäl trixat och fixat med så att den numer innefattar en Q-pipe,en schysst miniramp,en trevlig liten betongyta och ett chill-hörn med soffor.SÅ VÄRT!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ok, Jag lägger snart upp den som fått flest röster på "den snyggaste".

2009-06-14 @ 13:46:42
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: matilda

godis och disneychannel till frukost låter fab tycker jag. synd på magontet bara.

2009-06-14 @ 15:49:04
URL: http://yournewbff.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra daG?

2009-06-14 @ 15:49:59
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0