Well..

Såå, då sitter jag återigen på jobbet,sörplar kaffe och bloggar.Ganska enformigt kan tyckas men ibland så har man tur och dyker på nåt intressant och Ja, som ni kan se i inlägget här nedan så ramlade alltså mitt Kan Dee -linne in med posten och nu blir det till att beställa flera:) 
Men.. denna Kan Dee är då alltså en sån som jag dök på av "misstag"! Vems misstag kan man ju undra för jag är iaf supernöjd!
 Combaten var fullbokad idag men jag grinar inte värst illa över det (bara lite!) eftersom solen skiner IDAG IGEN och då kan det nog tänkas stå skate på schemat istället! Weeehoo!
Kan hända att jag råkat ta mig lite vatten över huvudet när jag lovat Yeni diverse snitsiga trix innan dom åker tillbaka till Schweiz (vilket är typ..på måndag!) men vi får se, vad har jag att förlora? (förutom armar,ben och diverse andra livsnödvändiga lemmar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0