godnattsaga

Som jag tidigare utlovat så kommer nu dom efterlängtade bilderna på skiten jag har/hade inuti mig..ibland kan man ju fundera vad tusan det är man gör med sin kropp.. se och njut!:)

nåja.. det hade ju kunnat vara värre!

Idag beslutade jag mig för att jag ska införskaffa en shakti-spikmatta så fort löningen kommer för vi satt idag och diskuterade den på jobbet och det visade si att var och varannan bruksis hade en spikmatta i garderoben och flertalet hade blivit av med mångårig sveda och värk... intressant!

På tal om värk så har jag fantastisk träningsvärk i magen.. ni vet sådär att man nästan tror att man brytit ett revben när man hostar.. skööööönt!

 nu är det dags att gå till säng med mina plåster..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0