Snoozer

Jahaja, igår vart pumpen inställd och jag begav mig till den där jessica istället för att slänga upp ett gäng lameller (piece of cake!) Å jävlar anamma va bra det vart! Angående  "piece of cake" så var det just det det bjöds på,närmare bestämt kladdis som smakade himmelskt (Med grädde, så promenaden hem gick VÄLDIGT fort kan jag säga!) dock vart det väldigt sen hemkomst så min nattsömn gick skapligt förlorad och jag som VERKLIGEN inte är en snoozare,snoozade säkert 5-6 ggr imorse! Så nu sitter jag här på jobbet, sockerbakis och uppsvälld med två köttbullar till ögon.Lätt värt!
Sen var jag också väldigt förväntansfull imorse när jag gick till jobbet för jag hade ju räknat med att kunna gå in på skatteverket och kolla hur mycket jag blir skyldig för det kunde man tydligen göra redan nu (Lika bra att tänka så,då blir man inte besviken!) men där gick jag minnsan på en nit för på det här fantastiska företagets datorer kunde man tydligen inte logga in på skatteverket så jag får snällt vänta tills jag kommer hem i eftermiddag! BASTARDER!

Kommentarer
Postat av: jessica

lätt värt. haha! :)

2009-03-25 @ 08:07:31
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0