Lyckorus

Shittsky!
3dje för idag.Snart bloggrekord!
Snart får jag äntligen pallra mitt arsel hem till min underbara,gröna,spikmatta och kanske ett scrubs-avsnitt, vilket är ett av dom få saker jag kan sitta och titta på själv i min ensamhet och verkligen skratta åt så tårarna sprutar.True story! (möjligtvis även "How I met your mother" !) 

Tänker nog börja införa en "dagens leende" här i bloggen, för mig och alla andra ledsna varelser som kan behöva en liten lyckokick ibland!Ni vet just det där ,som fått en att le extra mycket med hjärtat,med själen! Såå..

Dagens leende: .. Kom imorse när lilla Annlouise kröp upp på bröstet  på mig när jag låg i soffan med tårarna rinnandes fylld med nedstämdhet, då fanns hon där puffandes och kurrandes och bara älskade sin "mamma" helt kravlöst! Då slog det mig att det alltid finns någon därute som tycker om dig för just den du är och för just det du står för vilket frammanade dagens absolut varmaste leende!


Andra saker som får mig att le är bla: 
Solen. K. när han härmar katterna.K. i största allmänhet.Långa ridturer när man har oändligt med tid.När folk är snälla mot varandra.Känslan av att vara behövd.Den första tussilagon.Snälla tankar.En löptur när vårsolen bränner i ansiktet och marken är sådär perfekt mjuk.Att lyssna på små barns tankar och funderingar.Känslan av att kunna göra vad du vill,exakt när du vill,exakt hur länge du vill....

Sov så gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: jessica

behövd??? ja DET vet du ju att du är i detta hushåll iallafall ;) höhöhö och du är alltid omtyckt också. jag och mamma pratade om dig idag :) vi tycker om dig!

2009-03-31 @ 22:31:04
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

I LOVE SCRUBS ! ! !

2009-03-31 @ 22:31:56
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

och tröjan ja, är det din alltså? ja då är den här minsann :)

2009-03-31 @ 22:40:42
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe var på en supermartket idag å köpte en för 9 bath sitter å mumsar på den nu=) lite maffig så jag had egärna faxat över en bit..men är osäke rom thailändarna i receptionen skulel uppskatta omjag försöker trycka neren halv coccosnöt i deras fax=) kram å puss

2009-04-01 @ 12:27:47
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0