Ledig fredag och mulen lördag

Till min besvikelse så sken inte solen imorse, hade räknat med en lång och härlig promenad runt hedkärra men när vädret svek mig så började motivationen svikta, blir kanske en kortare tur med ett stopp hos farfar..
Igår var jag väldigt effektiv, vaknade tidigt som sjutton,hälsade på pappa och syrran på respektive jobb sen vart det en liten promenad mot västanfors där jag besökte det nya cafét med tillbehörande butik (blir kanske till att shoppa ett fantastiskt tyg där och göra sänggavel av! ) och efter det vart det en tur på "stan" där jag fyndade lite prylar till köket bl.a.

Efter att ha glidit runt ett tag så pratade jag med Jessica som var på väg ner för att fixa färg och tapeter så då hakade jag på familjen Andersson för att senare hamna krälandes på deras golv målandes lister och som moraliskt stöd när fröken hade sin hemmafixar-debut.Mycket trevlig sysselsättning med avslutande fika!

Avslutningsvis så mötte jag upp systeryster på Arena där vi pulsspinnade och sedan styrde kosan mot filmsoffan på Dalavägen där vi hade mys med popcorn och naturgodis till långt in på natten.Även det mycket trevligt!

Såå.. dags för lite frisk luft kanske!


Kommentarer
Postat av: jessica

ja du är ju för go som hjälper till :)

2009-03-22 @ 00:51:02
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0