Back to reality!

Yeaay..åter till arbetet! Ingen produktion idag så dessa 8 timmar kommer kännas som 1000..MINST!
Jag är uppblåst och svullen efter en helg med taskig ordning på hälsan.Jävla helg! Jag säger det igen..nu MÅSTE det bli nån ordning på det här slarvet! Varför inte bara sluta äta när man är mätt?Varför inte bara inse att kroppen inte mår bra av diverse livsmedel och helt enkelt radera dom från inköpslistan?JAG BLIR TOKIG!
Igår stod det core,spinning och pump på schemat och det kändes toppen!
Idag är det spinning och Combat som gäller,kanske blir jag även tvungen att ta en promenad tor Hedkärra eftersom jag har ett paket att hämta på Oti! Men vi får se..kanske papsen har tid att agera taxi! Givetvis hade jag åkt själv om jag hade haft en bil men K. går eftermiddag och tar då givetvis sin bil till jobbet men det löser sig..det gör det alltid!


Kommentarer
Postat av: jessica

för det är så gottit ju :) och sluta inte med "dumheterna" ännu, jag har ju en litenliten pressy till dig!

2009-03-23 @ 09:19:08
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

yes i have! tar med den i veckan.

2009-03-23 @ 14:40:56
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0