Bigcitylife

Kom nyss från "stan" där jag hittade diverse bra grejjer, först och främst så lunchade jag med habibi på Brukshotellet där det bjöds på stor salladsbuffé som vanligt,det vegetariska var dock ganska så torftigt idag bestående av en nudelwok med massa grönsaker.BOOORING! Dock så förlät jag kocken så snart jag fått syn på rulltårtan med hallongrädde.YUM!
Efter lunchen så drog jag iväg och gick lös med spenderarbrallorna, fyndade bl.a 2 träningstoppar på rean (Jag gillar rea!) på Intersport för 100 pix /stycket och sen följde jag även Ms.L's rekommendation ang. Arvid Nordquist's kaffe och köpte mig en förpackning av den mörka krav/rättvisemärkta sorten. Sen också en bok på rea på coop för en tjuga!
"Kyoto och fjärilarna" om jag inte minns fel,författaren har jag glömt!
NU är det bara ombyte som gäller sen bär det av på spinning!
Blod,svett och tårar, here I come!  




Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

Wooohoo... lätt bästa kaffet!! Hon den där Ms.L har bra smak... vem e de? =)

2009-05-08 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0