Blogg is the shit!

Jag har blivit en sån jävla bloggnörd, inte nog med att jag bloggar typ 345tusen gånger per dag och läser både Spiderchik 's , knivlisa 's och mina vänners bloggar (se länkar till höger!) ,utan nu har jag även börjat leta mig fram till diverse kändisbloggar också som jag planerar att ev. börjar följa. Nu senast var det Katrin Schulman 's blogg. Kul tjej, dessutom hookar hon med Bingo som är en kul kille och ser ut som Jocke från min gamla klass.

(Det sämsta med att oftast blogga från jobbet är att jag inte kan bildblogga, hade jag varit hemma nu hade det troligtvis varit en bild på Blondinbella för att förstärka intrycket av mitt extrema bloggande samt en på Bingo vs. Jocke för att verkligen poängtera likheten mellan dessa två herrar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0