Effektivitet

..det ordet känner jag igen!
klockan är 12.26 och jag har hunnit:
Kratta ut allt grus till nya parkeringen som pappas "grävarkompis" grävde ut åt oss igår,
planterat om 3 blommor,
varit iväg och grävt upp en gigantisk krusbärsbuske,
krattat lite till,
gosat med katterna,
gosat med babe,
käkat frukost (om kaffe och 2 rutor mörk choklad kan kallas frukost!),
tjålat skit med grannarna,
bloggat,
läst aftonbladet,
läst alla bekantas och obekantas bloggar
och nu ska jag ta på mig promenadskorna och bege mig till lilla farfar som fått ny hörapparat!
Och inte nog med det var det mulet imorse och blåste som satan men nu skiner solen och det är varmt och gött istället!GULD!

Grannungen, när jag berättade för grannen hur Babe är och förlustar sig med Crossen eller bilen så fort det finns pul i trädgården så det blir gott om arbete över till mig:
-"Men då har du ju iallafall nått att göra!"

Ja Emmie,Det har du FULLKOMLIGT rätt i!



Nytt duschset inhandlat, installation beräknas ev. i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0