Girlfriend-awards

Måste bara påpeka att jag är sjukt omtänksam, det måste jag ju vara!
Tänk er scenariot, jag ska fixa lite frulle, kikar in i kylskåpet, det första som slår mig är inte "hmm, vad ska jag äta till frukost!" .. nej.. det är "Nämen, där ligger ju en gorgonzolabit och skräpar, den måste jag genast förvandla till en delikat kyckling-pastasås så kristoffer får en matlåda!" ..och där försvann genast tankarna på frukosten! Så nu sittar jag här med knapert om tid, 2 matlådor kyckling/spenat/gorgonzolapasta (Givetvis gjorde jag ju två åt honom och ingen åt mig själv!,äter ju inte djur remember!?) och en panikportion havregrynsgröt! Toppen!
Kanske gjorde jag omedvetet inte pastasåsen i två delar eftersom jag hela natten suktat efter Restaurangen sallad-deluxe!Näääää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0