Heldag

Det vart en heldag med hästisarna idag, eller .. nu ljög jag.. slocknade faktiskt i morsans soffa med hundarna efter frukosten och vaknade först X antal timmar senare men en fördel med att vara ledig är ju att man kan ta allt som det kommer så jag spatserade på ut till stallet och njöt av solen under en låååång tur med Gösta. Synd att jag inte hade kameran med för vi tog in på små kringelikrokvägar in i skogen och det hade nog kunna blivit många fina naturbilder.
Skogen är ju sjukt vacker i eftermiddagssolen!

Hemma var jag väl runt 8 snåret, hade ett paket att hämta på ICA men dom han stänga PRECIS när jag kom dit..hörde låset gå igen.. Hatiskt!
Men vad gör det, jag är ju lika ledig imorgon! Weeehoo!

Var även lite kärleksfull mot  hjärtat och hjälpte till att spackla och måla på bilen,han hade ju varit så underbar och lagat mat tills jag kom hem!Puss på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0