HeppHepp

Nästa vecka har jag planerat att vara ledig från kneget, vi har ju dessa tidigare nämnda stoppveckor u know!
Nu är då frågan va tusan man ska hitta på, är ju långledig from torsdag(denna vecka!) kväll klockan 23 tom måndag(v.22) eftermiddag klockan 14.00. Planen var ju först att bege oss mot dalaskogarna för lite 60års(2x30) galejj men vilket nu olyckligtvis vart inställt pga att det var på tok för lite folk som tackat ja till inbjudan!
Sååå, då återstår frågan..Vad händer?
Har ju hört ryktas att min spanska tös  m. släptåg , beräknas komma hem under denna period, dock inget bekräftat ännu!

Nåväl, får ni nys om nått intressant så hör av er för en galen idé har börjat slingra sig runt i min hjärna och jag vet inte om jag är riktigt kapabel att genomföra detta men är det inget annat som sker så..då blir jag nog tvungen...



Kommentarer
Postat av: jessica

jag sa ju att det kanske är fest på hotell andersson då?DAH

2009-05-11 @ 21:57:38
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lina Sjöström

ja vet!! Kom till oss i florida!! Vi har ett dubbelrum som står helt tomt i villan vi bor i så ge en symbolisk summa till börje och kasta dig på närmsta flyg, okay??

2009-05-12 @ 03:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0