Lurad IGEN..åigen!

Självklart har man återigen åkt på en nit.
Vi hade ju ett svinbra erbjudande genom Com Hem där vi fick alla kanaler för 99kr i månaden i 3 månader, toppen tänkte vi, så skaffar vi Medium 8 favoriter sen för SÅ mycket kollar vi inte på tv.. men så för var dag som gick så försvann det nån kanal lite då och då så vi ledsnade ur och ringde upp kundtjänst och skällde (för ALLT är deras fel.JÄMT!) och då upplyste dom oss om att man såklart inte hade ALLA kanaler i 3 månader... Nähä.. Lurad no1!

Såå.. då ville vi ju såklart vänta ut dessa 3 månader och sedan hopppa på ett annat paket, under tiden har det ringt några jönsar och försökt lura på oss filmkanal paketet (Ap-dyrt!) men vi har bara gett dom kalla handen och poängterat att vi närsom tänker nedgradera oss´så några filmkanaler behöver vi ICKE!
Men så nu plötsligt ..så tyckte jag att vår Comhem räkning var i dyraste laget så jag kollade upp det.. och då står det att vi betalar 399 spänn för paketet Large..Så babe ringer upp för att skälla men då får han minnsan veta att han ringer 13 dagar försent,och att vi har nu bundit upp oss på 12 månader med Large! Jaha.. då undrar han ju förstås hur det kan komma sig eftersom vi inte godkänt det.. "Nej men vaddåååå... vi har ringt och pratat med både dig och din sambo men ni var inte intresserade av att ändra ert abonemang" .. Till det dyrare NEJ! till det billigare JA!! Lurad no.2

Sen i helgas..på våryran.. så köpte jag jordgubbar för 35 spänn litern utanför en butik... för att sen inse att dom 100 meter längre bort sålde  TVÅ för 50 spänn. (jag köpte dom också för övrigt!)Lurad no.3

Och så till den värsta av dom alla.. Satt hos mamsen och bläddrade i Coop-bladet och till min förskräckelse får jag se att på Stor-Coop (Vi har Stor-coop & Coop nära) så kostar mina tidigare nämnda rea-mangos endast 4,45 st till skillnad mot de på C-n som kosta 4,95/st.
FATTA...2,50.. åt fanders..kunde haft bra mycke roligare för dom slantarna..

TYPIST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0