Lyx-lunch

Jag lyxade till det idag när jag kom från stallet och beställde en sallad från Bergsmannen (Restaurangen som håller till inne på industriområdet!) och eftersom jag och donnorna som jobbar där är värsta homies så slänger dom alltid ihop en DeLuxe-special-sallad åt mig vilket idag resulterade i en STOR sallad med massa kikärter och bönor, rimmad lax och tonfisk!
Jag tror faktiskt att det kommer bli fler sådana under veckan eftersom jag ska vara extramatte åt fina Jalle, eftersom jag alltid fortsätter direkt till jobbetefter stallet så vill jag inte släpa på massa påsar och jox.
Oekonomiskt kan tyckas men faktiskt så är det tvärtom, har nämligen ett pengasparar-projekt på G som innebär att jag får spendera Max 1000 spänn i veckan denna månad (efter att alla räkningar är betalda!) inkl. käk och rubbet och eftersom jag har en hel BUNT med "matkuponger" på denna exklusiva restaurang så kan det ju faktiskt inte bli billigare!
Tummen upp för det! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

vilken lyxlirare ;)

2009-05-26 @ 16:28:12
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0