matmatmat

Klockan är halv 1 och jag har inte åstadkommit någonting, det känns att man börjar bli gammal, jag är fortfarande HELT paj sen helgens galejj, jag menar vi,åldringar är inte gjorda att festa tills det blir ljust igen,dessutom kämpade jag mig igenom 2,5 timmes träning jag kan ju ärligt påstå att de sista 30 minuterna på pumpen KÄNDES! Sen att jag hade fryppel träningsvärk efter att ha ridit på banan i en kvart på lördagen gjorde ju inte saken bättre..
.. hursom..  vaknade kvart över 11 idag av att min älskade far ringde och ville bjuda på lunch, underbart!
Storbuffe på Bruks till frukost med bästa sörra och bästa far.ME LÖÖV! 
Åmade mig sedan över att behöva åka hem och göra inget i regnet så då bjöd syster med mig på fika(!) ja, ni förstår alltså att dagen hittills beståt av att äta.Jag gillar mat! Nu lär jag slänga på lite mejk för att se respektabel ut till skillnad mot mitt sönderdruckna inre.Återkommer i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vissa har det för bra.. ta och kom ner och jobba lite istället ;)

2009-05-18 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0