Mitt liv som...?

Jahapp, kanske borde man se över "ett liv efter bruket", verkar som att en avgång är nära.
Kikade in på Ams idag, fanns dock inte mycket till övers för en Madame som mig.
Iof så blir jag väl åtminstonde kvar till oktober eller så, så kanske ska spara planerna tills dess, kan ju kanske slänga ut lite krokar här och var iaf..
 Frågan är ju om man ska slå till på en sjujävla resa nu, innan man blir arbetslös och i behov av dessa kontinuerliga Ams-möten.. eller.. om man ska hålla i cashen och spara på hög till framtiden!?
Grejen är ju den att.. får jag INTE gå.. då har jag levt på sparlåga i "onödan"..eller kanske inte onödan men personligen tror jag pengarna försvinner ändå oavsett om jag spenderar dom på en resa eller inte!
Plugga då? Trädgårdsmästare,Hälsovetare,PT,Dietist?!
Vad tror ni? Nått förslag på karriärinriktning kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0