Snälla människor

Glömde ju berätta om min lilla dos av godhjärtade människor som jag vart varse igår!
Jag hade ju cyklat till jobbet och när jag kom hit så var det fullt i cykelstället, eller ja, åtminstonde så fullt att det inte var värt att försöka knöka in sig..hursom helst..cykelstället var fullt och jag hade lite smyg-bråttom så jag parkerade den bara på sidan istället för under taket och tänkte inte mer på det.. Så knegade jag på i mina 9 timmar och var sjukt trött när jag på väg mot cykelstället kommer på att ..
"FAN, det har regnat,cykeln har stått ute och jag har ett PYTTE hål i sadeln vilket kommer innebära blöt rumpa!KUL! " 
MEN.. serni, där gick jag på en nit, för uppenbarligen hade någon vänlig själ gått förbi och upptäckt min ensamma lilla cykel-själ totalt utblottad för ovädret  OCH LYFT IN DEN UNDER TAKET ..så där stod den, helt torr!!!
 Sånt gillar vi va!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0