Tjurskalle

Jag vart såååå matt i morse, hade fixat bilder på frukost,morgonfrilla och billiga mangos och så när jag förväntansfull ska logga in på bloggen..så går det inte! DET GÅR BARA INTE! Vilket gjorde att hela dagen vart förstörd! (nåja, allt ornade upp sig så fort jag kom ut i stallet)
Gick i rask takt dit, red BÅDA hästarna >en timme vardera, och började att gå hem, men eftersom det hade jäflats för mig så fick min kära far så snällt lov att möta upp på halva vägen och köra mig upp på stan så jag skulle hinna till jobbet! Och där är jag nu.. på jobbet alltså.. och molnen börjar hopa sig över Fagersta och det ser ut att bli regn.. MOAHAHAHAHA(<---Skitelakt skratt!) Det kan ni ha ni svin som är lediga i eftermiddag..  (elakt skratt igen!)
Skadeglädjen, den enda sanna glädjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0