trötter,glader,toker

Alltså jag fattar inte, är sinnesjukt trött nu för tiden, jag äter och dricker som jag ska,rör på mig och hinkar kaffe som Pippi hinkar sockerdricka(aldrig efter 6 dock,då övergår jag till rooiboste), normalt sett så skulle jag vara speedad som en unge med ADHD men nej..känns som om jag skulle kunna sova en vecka utan att det skulle göra någon skillnad!
Har försökt pallra mig upp nu 4 dar i rad för att faktiskt hinna vakna innan det är dags att pallra sig iväg till kneget men förgäves, så det har slutat med att jag vaknat 5 minuter innan jag lär gå,kastat på mig kläderna,rusat runt som en yr höna och avslutningsvis glömt hälften av allt jag skulle ha med mig! Skapligt värde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0